خط و نشان برای برخی اعضای شورا/ به احترام جایگاه شورا چیزی نمی‌گوییم
خط و نشان برای برخی اعضای شورا/ به احترام جایگاه شورا چیزی نمی‌گوییم

[ad_1] رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر خودمان جایگاه شورا را حفظ نکنیم بیرون از شورا هم ما را ملاحظه نخواهند کرد، باید خودمان به جایگاه شورا واقف شویم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حکیمه غفوری امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: از داخل […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر خودمان جایگاه شورا را حفظ نکنیم بیرون از شورا هم ما را ملاحظه نخواهند کرد، باید خودمان به جایگاه شورا واقف شویم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حکیمه غفوری امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: از داخل مجموعه شورا حرف‌های زیادی شنیده‌ایم ولی واکنشی نشان نداده‌ایم، به احترام جایگاه شورا چیزی نگفتم تا کارها را پیش ببریم.

وی ابراز کرد: اگر خودمان جایگاه شورا را حفظ نکنیم بیرون از شورا هم ما را ملاحظه نخواهند کرد، باید خودمان به جایگاه شورا واقف شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: تا زمانی که ۱۳ عضو مراعات یکدیگر را نکنیم، نباید از بیرون انتظاری داشته باشیم.

غفوری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص متصدیان شارژ کارت الکترونیکی اظهار کرد: ظاهرا برای این افراد کاغذ سفیدی جهت امضا ارائه می‌دهند و سپس قرارداد را در آن تدوین می‌کنند و این افراد نیز از نحوه آن اطلاع نمی‌یابند، خواهشمان این خواهد بود این موضوع پیگیری شود.

 

ضرورت توجه ویژه به موضوع حاشیه‌نشینی در تبریز

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز  نیز در این جلسه گفت: اعضای ششمین دوره شورای شهر به موضوع حاشیه‌نشینی حساسیت ویژه دارند که در همین راستا خواهان حل مشکلات و موارد هستیم.

فریدون بابایی‌اقدم در تذکری عنوان کرد: یکی از طرح‌های شهری مربوط به پروژه ۶۰۰ واحدی در شهرک اندیشه است که قرار بود با امتیازات خاصی ارائه شود ولی متاسفانه اقدام مطلوبی رخ نداده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: اعضای ششمین دوره شورای شهر به موضوع حاشیه‌نشینی حساسیت  ویژه دارند که در همین راستا خواهان حل مشکلات و موارد هستیم.

انتهای پیام/


[ad_2]