خط و نشان استاندار آذربایجان‌شرقی برای مدیران/ مدیرانی که حوصله حضور در جلسات را ندارند باید از استان بروند
خط و نشان استاندار آذربایجان‌شرقی برای مدیران/ مدیرانی که حوصله حضور در جلسات را ندارند باید از استان بروند

استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران در جلسات استان و معرفی نماینده گفت: به این مدیران بار اول تذکر داده می شود و در نوبت دوم باید از استان بروند زیراکه آنان حوصله حضور در جلسات و مدیریت مسایل را ندارند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از […]

استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران در جلسات استان و معرفی نماینده گفت: به این مدیران بار اول تذکر داده می شود و در نوبت دوم باید از استان بروند زیراکه آنان حوصله حضور در جلسات و مدیریت مسایل را ندارند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریزمجید خدابخش یعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان با تاکید بر این که تسهیلات اشتغال باید برای تمام رسته‌ها پرداخت شود، اظهار کرد: به منظور افزایش جذب تسهیلات در استان باید مصوب شود افرادی که قبلا وام دریافت کرده بودند اگر در حال حاضر طرح توسعه دارند در اولویت قرار گرفته و تسهیلات اشتغال برای این افراد نیز پرداخت شود.

 وی با بیان این که باید مشکل مراجعه نکردن متقاضیان تسهیلات به بانک‌ها را حل کنیم، گفت: اگر از تعداد یک‌هزار و ۲۴ طرح ثبت‌نام شده ۹۷۰ پرونده بانک کشاورزی را کسر کنیم طرح‌های بسیار کمی برای اخذ تسهیلات بانکی باقی می‌ماند.

خدابخش با بیان این که حدود ۳۰ طرح از ۱۰۰ طرح معرفی شده به بانک‌ها مراجعه نکرده‌اند، افزود: با توجه به این که اعتبار طرح‌های کشاوزی پایین است بنابراین باید بر روی طرح‌های صنعتی و خدماتی انرژی بسیاری صرف شود تا جذب تسهیلات بانکی در استان افزایش یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: با تشکیل جلسات با حضور متقاضیان اخذ تسهیلات در بانک‌ها باید دلیل مراجعه نکردن افراد متقاضی به بانک‌ها مشخص شود.

وی با بیان این که در حال حاضر در بخش صنعت و معدن مجموع اعتبار طرح‌ها ۸۲ میلیارد تومان است، تصریح کرد: طرح‌های کمی به ویژه طرح‌های با ارقام درشت در بخش صنعت و معدن ثبت نام کرده‌اند.

خدابخش با تاکید بر این که تسهیلات اشتغال باید برای تمام رسته‌ها پرداخت شود، اظهار کرد: به منظور افزایش جذب تسهیلات در استان باید مصوب شود افرادی که قبلا وام گرفته بودند اگر طرح توسعه دارند در اولویت قرار گرفته و تسهیلات اشتغال برای این افراد نیز پرداخت شود.

با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران در جلسات استان و معرفی نماینده گفت: به این مدیران بار اول تذکر داده می‌شود و در نوبت دوم باید از استان بروند زیراکه آنان حوصله حضور در جلسات و مدیریت مسائل را ندارند.