خردادماه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی
خردادماه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

به گزارش قلم پرس از تبریز، غلامرضا شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اشخاص حقیقی(صاحبان مشاغل) مطابق قانون می باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۹ خود را خردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند. وی، با تاکید بر […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، غلامرضا شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اشخاص حقیقی(صاحبان مشاغل) مطابق قانون می باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۹ خود را خردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند.

وی، با تاکید بر اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، تصریح کرد: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

شریفی افزود: معافیت مالیاتی برای صاحبان مشاغل اشخاص حقیقی در عملکرد سال ۱۳۹۹، برابر ماده ۱۰۱ قانون مالیات های مستقیم مبلغ۲۸۸ میلیون ریال سالانه تصویب شده است و کسانی که اظهارنامه ندهند، نمی‌توانند از این معافیت استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و در جهت توسعه دولت الکترونیک، ضروری است مودیان محترم از هرگونه مراجعه غیر ضروری به ادارات مالیاتی اجتناب کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱