خدمات ارزنده مرحوم اسماعیل جبارزاده در عرصه‌های مختلف ماندگار هستند
خدمات ارزنده مرحوم اسماعیل جبارزاده در عرصه‌های مختلف ماندگار هستند

به گزارش قلم پرس، رسول برگی صبح امروز در حاشیه آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده اظهار کرد: مرحوم جبارزاده از چهره‌های نام‌آشنا و خدوم منطقه ما در چندین عرصه بخصوص عرصه دفاع مقدس بود که شخصیت وی از چند وجه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: یکی از منظر دفاع مقدس است که همراه […]

به گزارش قلم پرس، رسول برگی صبح امروز در حاشیه آیین بزرگداشت مرحوم اسماعیل جبارزاده اظهار کرد: مرحوم جبارزاده از چهره‌های نام‌آشنا و خدوم منطقه ما در چندین عرصه بخصوص عرصه دفاع مقدس بود که شخصیت وی از چند وجه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از منظر دفاع مقدس است که همراه با آقا مهدی باکری و سایر فرماندهان و شهدای لبشگر عاشورا، خدمات ارزنده‌ای در عرصه دفاع مقدس انجام دادند که در تاریخ این کشور ماندگار بوده و فراموش شدنی نیستند.

برگی تصریح کرد: در کنار آن وقتی مسئله سازندگی و رشد و توسعه مملکت مطرح می‌شود، آقای جبارزاده را فردی تلاشگر می بینیم که چه در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و چه در کسوت شخصیتی سیاسی، همواره خدماتی ارزنده ارائه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: هیچوقت ایشان را خارج از ادب و شخصیت و وقار و متانت ندیدیم و در هر عرصه‌ای که حضور داشت، شخصیت و متانت وجودی او از اسماعیل جبارزاده چهره ای محبوب آفرید که همه افراد با هر سلیقه سیاسی به شخصیت متین و با وقار او اذعان داشتند.

مرحوم اسماعیل جبارزاده استاندار اسبق آذربایجان‌شرقی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در سن ۶۱ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.