خدمات‌رسانی ۲۵ بوستان محلی به مسافران نوروزی تا ۱۵ فروردین
خدمات‌رسانی ۲۵ بوستان محلی به مسافران نوروزی تا ۱۵ فروردین

شهردار منطقه ۵ تبریز از خدمات‌رسانی ۲۵ بوستان محلی به مسافران نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، یعقوب هوشیار اظهار داشت: پارک‌های سطح حوزه به امکانات و مبلمان شهری مجهز هستند و کمبودهای لازم نیز مرتفع می‌شود. وی افزود: اکیپ‌های خدمات شهری […]

شهردار منطقه ۵ تبریز از خدمات‌رسانی ۲۵ بوستان محلی به مسافران نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، یعقوب هوشیار اظهار داشت: پارک‌های سطح حوزه به امکانات و مبلمان شهری مجهز هستند و کمبودهای لازم نیز مرتفع می‌شود.

وی افزود: اکیپ‌های خدمات شهری به‌صورت ضربتی در معابر سطح حوزه لکه‌گیری آسفالت را جزو برنامه‌های کاری خود قرار داده‌اند که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 شهردار منطقه ۵ تبریز تجلیل از اولین مسافر ورودی به شهر پس از تحویل سال جدید را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

هوشیار خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات این منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی است و انتظار می‌رود با تعامل معاونت‌های ادای و مالی، فنی و عمرانی و خدمات شهری برنامه‌های مصوب و تعیین شده برای استقبال از بهار به خوبی برگزار شود.

وی گفت: با اجرای پروژه‌‌های خدمات محله‌‌ای، گلکاری، رنگ‌آمیزی و پاک‌سازی جداول، رفت و روب محلات و ارائه خدمات فرهنگی با استقرار کمپ‌های گردشگری نوروزی متفاوت برای هزاران میهمان به یادگار می‌گذاریم.

 شهردار منطقه پنج  تبریز با اشاره به شرایط جغرافیایی منطقه یادآور شد: به علت قرار گرفتن مهم‌ترین ورودی کلانشهر تبریز در حوزه استحفاظی این منطقه و ورود درصد بیشتری از مسافرین از مسیر جاده تهران، همچون سال‌های قبل در این مسیر کمپ‌های گردشگری، کارواش رایگان و خدمات رفاهی لازم به گردشگران ارائه خواهد شد.