خدمات‌دهی رایگان پزشکی با اتوبوس سلامت در شبهای قدر
خدمات‌دهی رایگان پزشکی با اتوبوس سلامت در شبهای قدر

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از استقرار اتوبوس سلامت در شبهای قدر در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی به شرکت کنندگان در مراسم لیالی قدر خبر داد. به گزارش قلم پرس، ایوب اسماعیلی اظهار کرد: همزمان با لیالی باعظمت قدر و با همکاری اداره کل سلامت و […]



مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از استقرار اتوبوس سلامت در شبهای قدر در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی به شرکت کنندگان در مراسم لیالی قدر خبر داد.

به گزارش قلم پرس، ایوب اسماعیلی اظهار کرد: همزمان با لیالی باعظمت قدر و با همکاری اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز اتوبوس سلامت به شرکت کنندگان در مراسم شبهای قدر در مصلای اعظم امام خمینی(ره) خدمات رایگان پزشکی ارائه می کند.
وی افزود: در این اتوبوس با استقرار پزشک عمومی و کارشناسان مربوطه معاینات پزشکی ، غربالگری فشار خون غربالگری قند خون و مشاوره پزشکی و سلامت به متقاضیان محترم ارائه می شود. 
اسماعیلی در خاتمه گفت: اتوبوس سلامت در لیالی قدر پس افطار در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز مستقر و در خدمت عموم مردم مومن است.