خبرنگاران آذربایجان شرقی، کفش تبریز به پا کردند
خبرنگاران آذربایجان شرقی، کفش تبریز به پا کردند

صریر: به مناسبت روز خبرنگار و همت و مشارکت گروه تولیدی کفش دکتر شول، شمس، دورال و آقانژاد؛ خبرنگاران استان کفش تبریزی به پا کردند. به گزارش قلم پرس، عین اله حسین زاده، عضو ستاد اجرایی بزرگداشت روز خبرنگار و مدیر خبرگزاری ” کفش نیوز” با اعلام خبر فوق گفت: این حرکت خوب و ارزشمند […]

صریر: به مناسبت روز خبرنگار و همت و مشارکت گروه تولیدی کفش دکتر شول، شمس، دورال و آقانژاد؛ خبرنگاران استان کفش تبریزی به پا کردند.

به گزارش قلم پرس، عین اله حسین زاده، عضو ستاد اجرایی بزرگداشت روز خبرنگار و مدیر خبرگزاری ” کفش نیوز” با اعلام خبر فوق گفت: این حرکت خوب و ارزشمند در راستای تجلیل از تلاشهای خبرنگاران و همچنین فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی با مشارکت و اهدای تعدادی کفش از سوی آقایان مهندس باهر مدیر تولیدی کفش دکتر شول، گل محمدی مدیر تولیدی کفش شمس، فعال مدیر تولیدی کفش دورال و مهندس آقانژاد مدیرعامل شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد صورت گرفت.
در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در محل خانه فرهنگ تبریز با حضور معاون استاندار و اعضای شورای شهر تبریز و تنی چند از مدیران استان و جمع کثیری از خبرنگاران و عکاسان ترتیب یافته بود، از مدیران تولیدی های مشارکت کننده با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
شایان دکر است، گروه تولیدی کفش دکتر شول، کفش شمس، آقانژاد و دورال از تولیدی ها و برندهای مطرح کفش ایران می باشند که کفش هایی با کیفیت تولید و در راستای معرفی صنعت کفش تبریز تلاش می کنند.