خاکی‌زاد: اسامی ۶ بازیکن ماشین‌سازی را به کمیته اخلاق ارسال خواهم کرد
خاکی‌زاد: اسامی ۶ بازیکن ماشین‌سازی را به کمیته اخلاق ارسال خواهم کرد

[ad_1] دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی، گفت: اسامی ۶ بازیکنی که بدون دلیل در تمرین تیم ماشین‌سازی حضور نیافتند، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور معرفی خواهم کرد. علی خاکی‌زاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طبق اعلام باشگاه ماشین‌سازی ۶ بازیکن این تیم روز گذشته با وجود حضور در محل تمرین […]

[ad_1]


دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی، گفت: اسامی ۶ بازیکنی که بدون دلیل در تمرین تیم ماشین‌سازی حضور نیافتند، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور معرفی خواهم کرد.

علی خاکی‌زاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طبق اعلام باشگاه ماشین‌سازی ۶ بازیکن این تیم روز گذشته با وجود حضور در محل تمرین تیم در ورزشگاه تختی، حاضر به تمرین نشده‌اند.

وی گفت: این ۶ بازیکن برای ادای توضیحات خود در مورد این اقدام خود به هیأت فوتبال فراخوانده خواهند شد، ضمن اینکه برای ادامه تحقیقات نام این ۶ بازیکن به کمیته اخلاق اعلام و منتظر حکم این کمیته خواهیم ماند.

 روز گذشته ۶ بازیکن تیم ماشین‌سازی با وجود حضور در محل تمرین تیم در ورزشگاه تختی تبریز، از دستور سرمربی برای حضور در تمرین سرپیچی کرده و حاضر به تمرین کردن نشدند.

تیم ماشین‌سازی در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک ایران میزبان تیم خیبر خرم‌آباد است.  

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]