حمایت ویژه‌ دولت از شرکت‌های دانش بنیان/ تامین سرمایه شرکت های فناور
حمایت ویژه‌ دولت از شرکت‌های دانش بنیان/ تامین سرمایه شرکت های فناور

[ad_1] معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت های ویژه دولت از شرکت های دانش بنیان گفت: استانداری آذربایجان شرقی تمام اهتمام خود را برای حمایت از این شرکت ها به کار می بندد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی امشب در گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم […]

[ad_1]


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت های ویژه دولت از شرکت های دانش بنیان گفت: استانداری آذربایجان شرقی تمام اهتمام خود را برای حمایت از این شرکت ها به کار می بندد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی امشب در گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار کرد: استانداری آذربایجان شرقی حمایت ویژه‌ای از شرکت‌های دانش بنیان دارد و مقام اول را در این حوزه در کشور کسب کرده است.

وی ادامه داد: با همکاری پارک‌های علم و فناوری و پارک‌های رشد، صنعتگران استان مایل‌اند از تحقیقات کاربردی دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی بهره‌مند شوند.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان اگر نیاز به کمک یا سرمایه داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

محمدی  تاکید کرد: اگر شرکت‌های فناور بتوانند تولیدات خود را به گردش مالی برسانند، در صورت نیاز اعتبار لازم آنها تامین و سرمایه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م


[ad_2]