حمایت از خانواده زندانیان توسعه می یابد
حمایت از خانواده زندانیان توسعه می یابد

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در دیدار با آیت الله سعیدی گفت: اصلاح و تربیت و دستگیری از انسان های به خطا رفته فصل مشترک فعالیت های ما و طلاب است که امیدوارم با هم افزایی بتوانیم برنامه های […]

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در دیدار با آیت الله سعیدی گفت: اصلاح و تربیت و دستگیری از انسان های به خطا رفته فصل مشترک فعالیت های ما و طلاب است که امیدوارم با هم افزایی بتوانیم برنامه های اصلاحی و تربیتی را در زندان ها توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در زندان ها فراتر از فعالیت های تبلیغی عادی، نیازمند حضور جدی و تمام وقت مربیان اخلاق و طلاب هستیم.

حاج محمدی افزود: برای تحقق کار فرهنگی عمیق در زندان ها دو موضوع اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده های آنها را به طور جدی در دستور کار قرار دارد و بر اساس تاکید رئیس محترم قوه قضائیه امسال توجه بیشتری به خانواده های زندانیان صورت می پذیرد.

عضو شورای عالی قوه قضائیه ادامه داد: در زندان افرادی تشنه شنیدن حرف های خوب هستند و این یک ظرفیت بزرگ برای حضور عزیزان طلبه و انجام امور تبلیغی است.

آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز در این دیدار با بیان داستان حضرت یوسف در قرآن گفت: همه انسان ها در هر شرایطی نیازمند توجه خداوند هستند.

وی گفت: آن پیامبر خدا حتی در دوران حضور در زندان نیز به واسطه شخصیت خوب، واسطه نجات بسیاری از زندانیان شد.

وی از آمادگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای مشارکت در طرح های فرهنگی سازمان زندان ها خبر داد.

انتهای پیام