حماس و جهاد اسلامی: عملیات استشهادی نابلس پاسخ آشکار به تجاوز اشغالگران علیه قدس است
حماس و جهاد اسلامی: عملیات استشهادی نابلس پاسخ آشکار به تجاوز اشغالگران علیه قدس است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) حادثه تیراندازی در پست ایست و بازرسی زعتره در جنوب نابلس را یک عملیات استشهادی توصیف و آن را تبریک گفتند. رسانه‌های فلسطینی ساعتی پیش اعلام کردند که بر اثر حادثه تیراندازی به سمت مأموران رژیم صهیونیستی در پست ایست […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) حادثه تیراندازی در پست ایست و بازرسی زعتره در جنوب نابلس را یک عملیات استشهادی توصیف و آن را تبریک گفتند.

رسانه‌های فلسطینی ساعتی پیش اعلام کردند که بر اثر حادثه تیراندازی به سمت مأموران رژیم صهیونیستی در پست ایست و بازرسی زعتره در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری سه نظامی زخمی شدند که حال دو نفر آنها وخیم است.

در عین حال شاهدان عینی گفتند که یک فلسطینی پس از پیاده شدن از خودروی خود در نزدیکی مقر ایست و بازرسی در حالی که فریاد الله اکبر سر می‌داد، شروع به تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست کرد و سپس سوار بر خودرو شده و از محل حادثه دور شد.

در پیام جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: این عملیات پیامی از طرف همه ملت فلسطین بود. قدس خط قرمز است و تعرض به مقدسات بمب خشم را به روی رژیم صهیونیستی منفجر خواهد کرد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس هم در گفت‌وگو با خبرگزاری فلسطینی صفا گفت: عملیات قهرمانانه علیه نظامیان رژیم اشغالگر در پست ایست و بازرسی زعتره در امتداد مبارزه فلسطین علیه رژیم اشغالگر است.

او افزود: این عملیات پاسخی آشکار و مستفیم به حملات شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر علیه مقدسات ملت ما در شهر قدس است.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی دیگر حماس نیز ضمن تبریک عملیات نابلس آن را در راستای پاسخ طبیعی به جرایم رژیم اشغالگر، پشتیبانی از هموطنان فلسطینی در قدس و تداوم مقاومت مشروع ملت فلسطین در کرانه باختری توصیف کرد.

انتهای پیام/.