حل مشکلات معیشتی و اقتصادی از انتظارات به حق مردم است/  دولت قبل از هر کاری با مردم صحبت کنید
حل مشکلات معیشتی و اقتصادی از انتظارات به حق مردم است/  دولت قبل از هر کاری با مردم صحبت کنید

[ad_1] امام جمعه تبریز با اشاره به کارنامه موفق دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته گفت: همین کارنامه خوب و سابقه ارزشمند دولت سیزدهم انتظارات مردم را به‌درستی بالا برده و واضح است مردم بین شرایط کنونی و قبل تفاوت می‌گذارند اما انتظارات زیادی دارند و انتظاراتشان از دولت انقلابی و جهادی بسی بالاتر است […]

[ad_1]


امام جمعه تبریز با اشاره به کارنامه موفق دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته گفت: همین کارنامه خوب و سابقه ارزشمند دولت سیزدهم انتظارات مردم را به‌درستی بالا برده و واضح است مردم بین شرایط کنونی و قبل تفاوت می‌گذارند اما انتظارات زیادی دارند و انتظاراتشان از دولت انقلابی و جهادی بسی بالاتر است و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی از انتظارات به حق مردم است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: در هشت ماه گذشته دولت آیت‌الله رئیسی باب حضور و گفت‌وگو با مردم را باز کرده است.

وی به خدمات و توفیقات دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم در این مدت توانست  به واردات واکسن سرعت بخشیده و  اوج‌گیری کرونا در کشور را متوقف و مهار کند و در این مدت حقوق و مزایای تمام ادارات و سازمان‌های دولتی بدون تاخیر پرداخت شد.

آل‌هاشم، افزایش دیپلماسی منطقه و بین‌المللی، سرعت بخشیدن تجارت با همسایگان، رسیدن صادرات نفتی به ۱.۵ میلیون بشکه در روز، ارتقاء تجارت خارجی به حدود ۱۰۰ میلیارد دلار، پرداخت بدهی‌های گذشته و پرهیز از استقراض از بانک مرکزی، دور زدن تحریم‌ها تا حدود زیاد و وارد شدن فعالانه به مذاکرات رفع تحریم‌ها، ارائه و اجرای بسته‌های برنامه‌ای برای اصلاح بودجه‌، نظام بانکی و بهبود فضای کسب و کار را از جمله موفقیت‌های دولت آیت‌الله رئیسی در هشت ماه گذشته برشمرد.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: همین کارنامه خوب و سابقه ارزشمند دولت سیزدهم انتظارات مردم را به‌درستی بالا برده و واضح است مردم بین شرایط کنونی و قبل تفاوت می‌گذارند اما انتظارات زیادی دارند و انتظارات‌شان از دولت انقلابی و جهادی بسی بالاتر است.

وی متذکر شد: مردم سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی را انتظار دارند، مردمی که علاوه‌بر جلب اعتماد مردم به کمک دولت هم خواهند رفت.

آل‌هاشم تصریح کرد: مردم نجیب، صبور و انقلابی ما کار دولت را در ادامه این راه پرفراز و نشیب را یاری خواهند کرد.

این خبر تکمیل می شود

انتهای پیام/


[ad_2]