حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند برنامه‌ای جامع از سوی دولت است
حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند برنامه‌ای جامع از سوی دولت است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که حل مشکلات معیشتی و درآمدی اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه باید در اولویت برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت قرار گیرد. به گزارش قلم پرس، محمد حسن‌نژاد با بیان اینکه مردم در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نمی‌برند، گفت: تیم اقتصادی دولت برنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که حل مشکلات معیشتی و درآمدی اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه باید در اولویت برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس، محمد حسن‌نژاد با بیان اینکه مردم در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نمی‌برند، گفت: تیم اقتصادی دولت برنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندارد که این ضعف بزرگی از سوی دولتمردان است.

وی افزود: مراجعات مکرری از سوی مردم به دفاتر حوزه انتخابیه بنده و دیگر نمایندگان برای گلایه و شکایت از وضع اقتصادی‌شان در شهرهای مختلف کشور صورت می‌گیرد که این نشان‌دهنده این است که دولت اقدامات جدی برای حل مشکلات آنها انجام نداده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیازمند برنامه‌ای جامع و مدون از سوی دولت و تیم اقتصادی است، اظهار داشت: اقدامات موقتی و تصمیمات یک شبه، دردی از مشکلات کشور دوا نمی‌کند، باید عزم جدی برای حل مشکلات وجود داشته باشد.

حسن‌نژاد با تأکید بر اینکه کارگران و اقشار کم‌درآمد جامعه زیر بار گرانی‌ها و تورم افسارگسیخته از بین می‌روند، گفت” معتقدم اولویت جدی وزرای پیشنهادی دولت برای ۴ وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت، کار و تعاون، اقتصاد و راه و شهرسازی باید رسیدگی به وضعیت درآمدی قشر کارگر و ضعیف جامعه باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: باید طوری از سوی دولت برنامه‌ریزی شود که دهک‌های پایین جامعه در تکانه‌های اقتصادی کمترین آسیب را ببینند.