حق‌الجلسه دریافتی اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز منتشر می‌شود
حق‌الجلسه دریافتی اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز منتشر می‌شود

حق‌الجلسه دریافتی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه طرح پیشنهادی از سوی رئیس شورا، از این پس منتشر می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، طی طرحی که در جلسه امروز ۱۸ اردیبهشت ماه، از سوی حجت‌الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز ارائه شد، هیأت رئیسه شورا ملزم شد، حق‌الجلسه دریافتی اعضای شورای […]



حق‌الجلسه دریافتی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه طرح پیشنهادی از سوی رئیس شورا، از این پس منتشر می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، طی طرحی که در جلسه امروز ۱۸ اردیبهشت ماه، از سوی حجت‌الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز ارائه شد، هیأت رئیسه شورا ملزم شد، حق‌الجلسه دریافتی اعضای شورای اسلامی را به صورت منظم و  ماهیانه، منتشر کند. 

حجت‌الاسلام رسول برگی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان ناظر و سیاست‌گذار مدیریت شهری در راستای حاکم نمودن شفافیت در بدنه مدیریت شهری، باید با پیشگامی تقید عملی خود را  به رویکرد شفافیت در حوزه‌های مختلف شهرداری نشان دهد. 

وی افزود: عملکرد شورای اسلامی ششم شهر تبریز و طرح‌های مصوب در راستای شفاف‌سازی در امور مختلف، حکایت از عملی شدن این فرآیند در شورای ششم را دارد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: بر اساس این طرح هیأت رئیسه شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز مکلف است به صورت منظم و  ماهیانه، حق‌الجلسه و هرگونه مزایای احتمالی پرداختی از طرف شورا به اعضای محترم تحت هر عنوان را در سایت اطلاع‌رسانی به صورت شفاف و با ذکر نام دریافت‌کننده منتشر و در معرض دید عموم قرار دهد.

انتهای پیام/س