حقوق و مزایای خردادماه کارکنان به صورت علی الحساب بر اساس افزایش سال ۹۸ پرداخت می شود
حقوق و مزایای خردادماه کارکنان به صورت علی الحساب بر اساس افزایش سال ۹۸ پرداخت می شود
قائم مقام شهردار تبریز گفت: حقوق و مزایای کارکنان در خردادماه به صورت علی الحساب و کامل پرداخت می شود اما برای تداوم پرداخت ها بر اساس افزایش ۳۶/۵ درصدی در ماه های آتی منتظر صدور مجوز و تامین اعتبار از شورای اسلامی شهر هستیم.

به گزارش قلم پرس، رسول موسایی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهردار تبریز طبق وعده ای که داده بود و بر پایه تمهیداتی که اتخاذ شده، دیروز در نامه ای به رئیس شورای شهر برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان بر اساس افزایش سال ۹۸ از پارلمان محلی درخواست صدور مجوز کرد.

قائم مقام شهردار تبریز ادامه داد: بر همین اساس روز گذشته درخواست شهرداری تبریز در صحن علنی شورای شهر اعلام وصول شد و امیدواریم هرچه سریع تر مجوز لازم برای تامین اعتبار حقوق و مزایای کارکنان برای ماه های آتی و پیش رو صادر شود.

وی یادآور شد: تلاش مدیران شهرداری تبریز بر این است که با کاهش هزینه های جاری و مدیریت و صرفه جویی هزینه های غیرضرور و زائد، در تامین حقوق کارکنان مشکلی به وجود نیاید.

موسایی با بیان اینکه بودجه مصوب سال ۹۸ شهرداری بر اساس افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان تصویب و بسته شده است، گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی و اعلام معاونت برنامه ریزی، در صورت عدم صدور مجوز از سوی شورای اسلامی شهر و تداوم پرداخت حقوق با احتساب افزایش ۳۶/۵ درصد بدون تعیین محل هزینه کرد،  شهرداری تبریز در ماه های پایانی سال با کسری بودجه مواجه خواهد شد.