توسعه شبکه‌های مخابراتی ضروری است
توسعه شبکه‌های مخابراتی ضروری است

استاندار آذربایجان شرقی بر توسعه سیستم‌های حفاظت اطلاعات همزمان با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی کشور تاکید کرد. دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات استان، افزود: هرچه خدمات مخابراتی توسعه یابد به همان میزان آسیب‌پذیری در این بخش نیز افزایش می‌یابد. وی خاطرنشان کرد: توام با گسترش خدمات ارتباطی و شبکه‌های مخابراتی، پیشگیری‌های لازم […]

استاندار آذربایجان شرقی بر توسعه سیستم‌های حفاظت اطلاعات همزمان با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی کشور تاکید کرد.

دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات استان، افزود: هرچه خدمات مخابراتی توسعه یابد به همان میزان آسیب‌پذیری در این بخش نیز افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: توام با گسترش خدمات ارتباطی و شبکه‌های مخابراتی، پیشگیری‌های لازم در خصوص جلوگیری از نفوذ اطلاعاتی نیز باید انجام شود.

جبارزاده توسعه شبکه‌های مخابراتی را ضروری دانست و در عین حال گفت: همزمان باید حفاظت از سیستم‌های اطلاعات و مخابرات در برابر حملات سایبری مورد توجه قرار گیرد.

وی در این راستا تصریح کرد: شرکت مخابرات همزمان با توسعه زیرساخت‌ها، خدمات حفاظتی نیز ارایه کند و همه دستگاه‌ها موظف به خرید این خدمات شوند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، از مسوولان شرکت مخابرات به خاطر اجرای طرح‌های توسعه مخابراتی در استان قدردانی کرد و گفت: هرکدام از خدمات شرکت مخابرات موجب حل بخشی از مشکلات استان می‌شود و قطعا مردم استان از این خدمات استقبال می‌کنند.

وی با بیان این که ارزش پروژه‌های مخابرات استان رقم بالایی است، افزود: اعتبارات هزینه شده در بخش مخابرات به اندازه ۵۰ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به استان است.

دکتر جبارزاده با بیان این که زیرساخت‌های مخابراتی از اولین خواسته‌های سرمایه‌گذاران است، گفت: با افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات بخش عمده‌ای از نیاز سرمایه‌گذاران رفع می‌شود.