حضور ۲۳ هزار مددجوی آذربایجان‌شرقی در دوره‌های آموزش خانواده
حضور ۲۳ هزار مددجوی آذربایجان‌شرقی در دوره‌های آموزش خانواده

بیش از ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در شش‌ماهه نخست سال جاری در کلاسهای آموزش خانواده شرکت کردند. به گزارش قلم پرس به نقل از  سایت خبری کمیته امداد، معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای مددجویان تحت حمایت ارائه داد. یوسف زمانی، […]

بیش از ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در شش‌ماهه نخست سال جاری در کلاسهای آموزش خانواده شرکت کردند.

به گزارش قلم پرس به نقل از  سایت خبری کمیته امداد، معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای مددجویان تحت حمایت ارائه داد.

یوسف زمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری در کلاسهای آموزش خانواده شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه آموزش رفتارهای معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها با استفاده از هشت روش آموزشی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده است، افزود: در شش‌ماهه نخست امسال برای برگزاری ۳۲۳ دوره آموزشی توسط این نهاد ۲۶۴ میلیون تومان هزینه شده است.

زمانی با اعلام اینکه خدمات مشاوره‌ای، تحصیلی، شغلی و خانوادگی به‌صورت فردی و گروهی به مددجویان انجام می‌شود، افزود: کارگاه‌های آموزشی باهدف تقویت سبک زندگی اسلامی، ترغیب مددجویان و فرزندان آنها به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانوارهای تحت حمایت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی این نهاد برای توانمندی مددجویان ارائه آموزش‌های فردی و گروهی است، گفت: چنین کارگاه‌هایی با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت ارتقا یابد.

وی بیان کرد: مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، بهداشت فردی و اقتصاد خانواده ازجمله مطالبی است که در کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود.