حضور گسترده کانون پرورش فکری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز
حضور گسترده کانون پرورش فکری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از حضور فعال و گسترده کانون پرورش فکری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبرداد. به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب افزود: با توجه […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از حضور فعال و گسترده کانون پرورش فکری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبرداد.
به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب افزود: با توجه به واگذاری مسئولیت بخش فعالیت‌های مربوط به کودک و نوجوان این نمایشگاه به منظور توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در بخش جنبی نمایشگاه فوق توسط مربیان کانون اجرا می شود.
وی با اشاره به حضور کامیونت نمایش سیار و مینی‌بوس کتابخانه سیار شهری تبریز در محل این نمایشگاه تاکید کرد: آشنایی با جدیدترین کتاب‌های منتشر شده برای کودکان و نوجوانان و عضویت رایگان در کتابخانه‌های کانون و نیز اجرای فعالیت‌هایی نظیر قصه‌گویی، کاردستی، مسابقه وبرنامه‌های متنوع هنری و ادبی در قالب کارگاه‌های تخصصی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی با اشاره به فروش گسترده کتاب‌های کانونی در این نمایشگاه افزود: امسال برای نخستین‌بار کتاب‌های کانون با تخفیف ۵۰ درصد عرضه خواهد شد.
یوسف زاده همچنین گفت: دیگر تولیدات کانون نظیر بازی‌های فکری و سرگرمی‌های سازنده نیز با تخفیف ویژه در اختیار خانواده‌ها و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
وی انجام مشاوره‌های فرهنگی توسط مربیان کانون ویژه خانواده‌ها در خصوص علاقه‌مند ساختن کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های کانون در این نمایشگاه دانست وتصریح کرد: تلاش کرده‌ایم با تنوع برنامه‌های پیش‌بینی شده بتوانیم گام‌های موثری در خصوص نهضت مطالعه مفید در بین خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برداریم.
گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز طی روزهای ۲ الی ۷ آبان ماه سال جاری برگزار می شود.