حضور گزینه وزارت کشور برای استانداری آذربایجان شرقی در مجمع نمایندگان
حضور گزینه وزارت کشور برای استانداری آذربایجان شرقی در مجمع نمایندگان

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز در جلسه مجمع نمایندگان آقای پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز گزینه وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی برنامه‌های خود را مطرح کرد. به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی‌هلان اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ امروز، سه‌شنبه ششم آذرماه مجمع نمایندگان استان جلسه‌ای با آقای پورمحمدی، گزینه معرفی شده […]

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز در جلسه مجمع نمایندگان آقای پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز گزینه وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی برنامه‌های خود را مطرح کرد.

به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی‌هلان اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ امروز، سه‌شنبه ششم آذرماه مجمع نمایندگان استان جلسه‌ای با آقای پورمحمدی، گزینه معرفی شده وزارت کشور برای استانداری برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز برنامه‌های خود را مطرح کرد و تقریبا اکثر اعضای مجمع نمایندگان رضایت کامل برای استانداری وی را دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تاکید به بررسی برنامه‌های آقای پورمحمدی برای استان، خاطرنشان کرد: با معرفی وزارت کشور، مجمع نمایندگان استان با در نظر داشتن اولویت‌های اصلی استان و بررسی برنامه‌های گزینه معرفی شده، صلاحیت وی را برای استانداری را تائید کردند.

وی ادامه داد: اعلام تائید آقای پورمحمدی به وزارت کشور توسط مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی امروز انجام خواهد گرفت تا در جلسه فردا هیات دولت مراحل بعدی تائید و بررسی وزارت کشور انجام گیرد و ان‌شاالله فردا یا روزهای آتی به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است، محمدرضا پورمحمدی متولد ۱۳۳۷، تبریز و  رئیس سابق دانشگاه تبریز است.

وی پس از اتمام دوران تحصیلی ابتدائی و متوسطه در سال ۱۳۵۶ وارد دانشگاه تبریز شد و دوره کارشناسی خود را در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در سال ۱۳۶۳ به پایان رساند و در سال ۱۳۶۵ با استفاده از بورس تحصیلی عازم کشور انگلستان شد و فوق لیسانس و دکترای خود را در رشته برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه کاردیف (UWIST) اخذ کرد.

او پس از اتمام تحصیلات در سال ۱۳۶۹ به ایران برگشته و در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد بین سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۴ در سمت‌های رئیس دانشکده، معاون دانشجویی و فرهنگی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دانشگاه تبریز مشغول بود.