حضور پرشور و گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی ۱۳ آبان+ تصاویر
حضور پرشور و گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی ۱۳ آبان+ تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه تبریز با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی۱۳ آبان ۱۴۰۱ بار دیگر پشتیبانی از آرمان های انقلاب و میثاق دوباره با آرمان های امام و شهیدان را اعلام کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز؛ دانشگاهیان دانشگاه تبریز، همگام با دیگر اقشار مختلف مردم همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی۱۳ […]



دانشگاهیان دانشگاه تبریز با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی۱۳ آبان ۱۴۰۱ بار دیگر پشتیبانی از آرمان های انقلاب و میثاق دوباره با آرمان های امام و شهیدان را اعلام کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز؛ دانشگاهیان دانشگاه تبریز، همگام با دیگر اقشار مختلف مردم همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی۱۳ آبان ۱۴۰۱ بار دیگر پشتیبانی از آرمان های انقلاب و میثاق دوباره با آرمان های امام و شهیدان را اعلام کردند.

در این راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز همچون سال های گذشته و همگام با دیگر اقشار مردم تبریز با حضور در مقابل مسجد این دانشگاه و حرکت به سمت مرکز اصلی تجمع این راهپیمایی و با سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل اقدامات اخیر دشمنان در راستای بر هم زدن امنیت و نظم عمومی را محکوم کردند و بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

 

 

انتهای پیام/۶۰۰۱۷