حضور مصطفی میرسلیم تا پایان انتخابات در صورت عدم وحدت / ما ذیل «جمنا» نیستیم
حضور مصطفی میرسلیم تا پایان انتخابات در صورت عدم وحدت / ما ذیل «جمنا» نیستیم

حمیدرضا ترفی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه از حضور مصطفی میرسلیم تا پایان رقابت های انتخاباتی در صورت عدم توافق و وحدت خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از  انتخاب، حمیدرضا ترقی  با اشاره به انتخاب میرسلیم بعنوان نامزد حزب موتله گفت: ما قرارمان این است که اقای میرسلیم تا پایان مناظرات باقی بماند و […]

حمیدرضا ترفی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه از حضور مصطفی میرسلیم تا پایان رقابت های انتخاباتی در صورت عدم توافق و وحدت خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از  انتخاب، حمیدرضا ترقی  با اشاره به انتخاب میرسلیم بعنوان نامزد حزب موتله گفت: ما قرارمان این است که اقای میرسلیم تا پایان مناظرات باقی بماند و بعد به سمت وحدت برویم.
وی با تاکید برا اینکه میرسلیم بیشترین سابقه را نسبت به سایر افراد در «جمنا» دارد، اضافه کرد: اگر به توافق نرسیم، آقای میرسلیم تا پایان رقابت ها و بعد از مناظرات خواهد ماند.
حمیدرضا ترفی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه - 7261115064146
عضو حزب موتلفه در واکنش به سئوالی در مورد لابی برخی از افراد در جمنا برای رای اوری بیشتر و احجاف به کاندیداهای دیگر گفت: این شاید اجحاف نباشد، گروه هایی که مثل رهپویان حضور بشتری داشتند، کاندیدایشان رای بیشتری آورد.
وی در پاسخ به این سئوال که ایا اکنون که میرسلیم در لیست کاندیداهای جمنا حضور ندارد، کنار می کشید؟ تاکید کرد: ما ذیل جمنا نیستیم و تنها از این جبهه بعنوان جبهه ای که می خواهد نیروهای انقلاب را گردهم جمع کند، حمایت کردیم.
ترقی با اشاره به بیانیه اعلام کاندیداتوری مستقل رئیسی گفت: آقای رئیسی به دعوت جمنا کاندیدا نشد، ایشان به دعوت علما و … آمد. در این میان «جمنا» هم بعنوان یکی از گروه ها از ایشان حمایت کرد.