حضور مردم فوق‌العاده چشمگیر است/ انتخابات بانشاطی خواهیم داشت
حضور مردم فوق‌العاده چشمگیر است/ انتخابات بانشاطی خواهیم داشت

استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در جمع خیل کثیر مردم ولایت‌مدار و غیور تبریز، مسیر میدان شهدا تا میدان نماز میعادگاه راهپیمایان ۲۲ بهمن را راهپیمایی کرد. به گزارش قلم پرس، دکتر اسماعیل جبارزاده در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال به […]

استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در جمع خیل کثیر مردم ولایت‌مدار و غیور تبریز، مسیر میدان شهدا تا میدان نماز میعادگاه راهپیمایان ۲۲ بهمن را راهپیمایی کرد.

به گزارش قلم پرس، دکتر اسماعیل جبارزاده در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال به برکت اهداف انقلاب که روز به روز محقق می‌شود شاهدیم که حضور مردم باشکوه‌تر از سال‌های قبل است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، گفت: امسال شاهد موفقیت دیگری برای ملت ایران در برابر زیاده‌خواهان و استکبار جهانی بودیم و هر روز که می‌گذرد دنیا بیشتر از روز قبل حقانیت انقلاب اسلامی و ملت ایران را قبول می‌کند.

دکتر جبارزاده با بیان این که ملت ایران ثابت کرده است که در راه اهداف خود ثابت‌قدم و استوار است، افزود: این که بعد از ۳۷ سال، مردم یک کشور هر سال باشکوه‌تر از سال قبل در صحنه حضور داشته باشند بی‌سابقه است.

استاندار آذربایجان شرقی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را فوق‌العاده چشمگیر و بانشاط توصیف کرد و با بیان این که هر سال شاهد دستاوردهای انقلاب هستیم، افزود: امیدواریم سال پیش رو هم با توجه به فضای جدید در عرصه بین‌المللی و مسایل اقتصادی، سالی توام با خیر و برکت و شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات مردم باشد و دهه فجر سال آینده را با دستاوردهای بیشتری برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، گفت: ان‌شاءالله انتخابات بانشاطی خواهیم داشت و حضور مردم در راهپیمایی نشان از عزم و اراده آنها برای حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای است.

دکتر جبارزاده با بیان این که هر رای مردم، نشانه دفاع از آرمان‌های انقلاب، امام، رهبری و شهداست، افزود: امیدوارم همانند ۳۷ سال گذشته که مردم ایران پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند با همان ثبات قدم به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.

معاونان استاندار و جمعی از مدیران و کارکنان استانداری نیز دکتر جبارزاده را در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراهی کردند.