حضور شهردار تبریز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی مسجد انگجی/ تمجید امام جمعه تبریز از پویش رحمت
حضور شهردار تبریز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی مسجد انگجی/ تمجید امام جمعه تبریز از پویش رحمت

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام دکتر محمدعلی آل‌هاشم در این آیین با اشاره به پویش رحمت شهرداری تبریز گفت: سال گذشته جمعی از خیرین شهر با همیاری شهرداری تبریز پویش رحمت را راه انداختند که مورد استقبال مردم واقع شد و اگر این کمک‌ها نبود دولت نمی‌توانست به تنهایی از پس پیامدهای ناشی از شیوع […]

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام دکتر محمدعلی آل‌هاشم در این آیین با اشاره به پویش رحمت شهرداری تبریز گفت: سال گذشته جمعی از خیرین شهر با همیاری شهرداری تبریز پویش رحمت را راه انداختند که مورد استقبال مردم واقع شد و اگر این کمک‌ها نبود دولت نمی‌توانست به تنهایی از پس پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا بر بیاید.

او با اشاره به تأکید در آموزه‌های دینی مبنی بر اکرام فقرا و ایتام در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کرونا امتحانی الهی برای جامعه ما بود و جا دارد از اهالی بازار بخاطر تعطیلی این روزها ویژه تشکر کنم.

شهردار تبریز نیز در این آیین با اشاره به رزمایش مؤمنانه هیئت امنای موکب فاطمیه گفت: حضور انسان‌های بزرگوار و خیر در جامعه و دستگیری آنان از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا در این ایام ماه مبارک رمضان موجب خرسندی است.

ایرج شهین‌باهر افزود: این حجم از کمک و بسته‌های معیشتی جای قدردانی دارد و افتخار بزرگی برای بنده به عنوان خدمتگزار این شهر است که در خدمت خیرین عزیز باشم.

او با اشاره به ضرورت تداوم همیاری جمعی برای حل مشکلات مردم نیازمند تصریح کرد: از همان آغاز شیوع این بیماری مردم پای کار هستند و ان‌شاالله تا ریشه‌کنی این بیماری منحوس نیز این مساعدت‌ها تداوم داشته و خیرین عزیز در کنار مردم و نیازمندان باشند.

شهردار تبریز تأکید کرد: نباید اجازه دهیم در این ماه مبارک حتی یک فرد شبی را گرسنه سر بر بالین بگذارد.