حضور بصیرتمدانۀ ملت شهید پرور در راهپیمایی  یوم ا…۲۲ بهمن،تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بود
حضور بصیرتمدانۀ ملت شهید پرور در راهپیمایی  یوم ا…۲۲ بهمن،تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم مومن و ولایتمدار استان، بخاطر حضور پر شور و با شکوه و گسترده در راهپیمیایی بیست و دوم بهمن قدردانی کرد. به گزارش قلم پرس:  متن کامل این اطلاعیه بشرح زیر است: حضور حماسی، انقلابی و […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم مومن و ولایتمدار استان، بخاطر حضور پر شور و با شکوه و گسترده در راهپیمیایی بیست و دوم بهمن قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس:  متن کامل این اطلاعیه بشرح زیر است:

حضور حماسی، انقلابی و بصیرتمدانۀ ملت شهید پرور و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در آوردگاه راهپیمایی  یوم ا…۲۲ بهمن و جشن فجر ۹۴ ، تجدید میثاقی با آرمان های شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بود .
اینک در طلیعه‌ سی و هشــتمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ پـر فروغ و افتخارآفرین ملت بزرگ و غیور ایران ، جبین شکر به پیشگاه حضرت حق می‌ساییم و از اینکه  بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیـام انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی ـ  اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  و انقلاب اسلامی را  نصیب ما  و ملت شجاع و انقلابی و آگاه  ایران اسلامی کرد  ، خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم .

حضور همه ی اقشار اهالی غیرتمند، انقلابی و متدین و ولایتمدار آذربایجان شرقی از پیر و جوان ، زن و مرد  در صحنه حضور بیادماندنی ، آن هم در شرایطی که ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است که باید  همه ی عمر را برای آن شکر گزاری کرد.

بدینوسیله از این همه شور و شعور وصف ناپذیر و لحظه شناسی و درایت و بصیرت و حماسه آفرینی عموم اقشار مختلف مردم و مسئولین استان و اصحاب رسانه های جمعی خاضعانه قدردانی و سپاسگذاری می نماییم.

قطعا این جشن ملی و اسلامی و حضور حماسی ملت در آوردگاه فجر ۳۷  بستر و زمینه ای ،  برای خلق حماسه ای پرشورتر مردم در انتخابات پیش روی ( ۷ اسفند ) مهیا یکبار دیگر برگ زرینی در تاریخ پیشتازی آذربایجان ثبت  خواهد کرد.