حسین‌پور: می‌توانستیم صدرنشین باشیم/ هدف‌مان صعود به لیگ دو است
حسین‌پور: می‌توانستیم صدرنشین باشیم/ هدف‌مان صعود به لیگ دو است

[ad_1] مدیر عامل باشگاه صدرای تبریز گفت: توانایی حضور در بالای جدول را داشتیم و تلاش می‌کنیم تا پایان فصل در بالای جدول بمانیم. ناصر حسین‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: لیگ با یک پیروزی خوب آغاز کردیم و در هفته دوم در کامیاران هم برابر میزبان خود پیش بودیم، اما […]

[ad_1]


مدیر عامل باشگاه صدرای تبریز گفت: توانایی حضور در بالای جدول را داشتیم و تلاش می‌کنیم تا پایان فصل در بالای جدول بمانیم.

ناصر حسین‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: لیگ با یک پیروزی خوب آغاز کردیم و در هفته دوم در کامیاران هم برابر میزبان خود پیش بودیم، اما داور قصد زدن سوت پایان بازی را نداشت و در نهایت دقیقه ۹۷ گل تساوی را دریافت کردیم در حالی که این بازی این همه وقت تلف شده نداشت.

وی افزود: هفته سوم برابر تیم خوب و جوان مقاومت آستارا قرار گرفته و برابر این تیم هم به برتری رسیدیم تا با ۷ امتیاز جزو تیم‌های بالا جدول باشیم، هر چند استحقاق کسب هر ۹ امتیاز ممکن را داشتیم

مدیر عامل باشگاه صداری تبریز گفت: با همین روند مسابقات خود را پیش خواهیم برد و هدف مان صعود به لیگ دسته ۲ کشور است و امیدوارم تبریز را در لیگ ۲ صاحب سهمیه نماییم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 


[ad_2]