حرف آخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم
حرف آخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم
فرمانده کل سپاه در مراسم وداع مردم دیار کریمان با شهدای مقاومت گفت: حرف آخر را اول می زنم. انتقام می‌گیریم. انتقام سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده.

به گزارش قلم پرس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( سه شنبه) طی سخنانی در مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در میدان آزادی کرمان در پاسخ به شعارهای حاضران برای انتقام گیری شهادت سپهبد سلیمانی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی تقوا را از ابوذر گرفته بود اظهار کرد: او ابوذر بوده و هست و وفاداری را از حضرت ابوالفضل گرفته بود و این وفادارای و عشق به اسلام و ولایت و ایران عزیز را اثبات کرد. او میثم، عمار و یاسر بود.

وی افزود: امروز خدای شهیدان شاهد طلوع دو خورشید روی زمین است. ما امروز آمده‌ایم در آسمان این شهر عزیز دو خورشید پرفروغ را بنشانیم. ما در نبرد با آمریکا فرمانده شجاع، فداکار و بی نظیر که سردار قلب‌ها بود و سردار رشید اسلام، ایران و کرمان را از دست دادیم.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: همه ما امروز میدانیم که کسی را تا عرش خدا تشییع می‌کنیم که در ایمان، شجاعت و اعتقاد بی‌نظیر است. او می رفت و می رود که ستون های خیمه دشمن را بشکند. او میثم، عمار و یاسر بود. او هرگز در برابر دشمن سست نشد، نلرزید و قلبش آرام و مطمئن بود.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: گستره شخصیت او فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام بود و امروز همه جهان از او به عنوان اسوه حمایت از مظلومان و مستضعفین یاد می‌کنند و چه بد است کار کسانی که می‌خواهند به خورشید سنگ بزنند و آن را خاموش سازند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عین جدیت شخصیتی مهربان داشت، گفت: او در مقابل دشمن چون کوه استوار و در برابر مردم نرم، خاضع و فروتن بود و با مهربانی و لبخند با آنان روبرو می‌شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهادت قاسم سلیمانی و یارانش نقطه پایان آنان نیست، بلکه نقطه آغاز آنان محسوب می‌شود، اظهار کرد: حاج قاسم یک راه است که تازه آغاز شده و ما را به قله های بلند می رساند. دشمن بداند شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی معمار شکست آمریکا است، تصریح کرد: او نهضت فلسطین را احیاء کرده است و احیاگر نهضت مقاومت است و او همان کسی است که استراتژی آمریکا برای برهم زدن آرامش مسلمانان در هر نقطه از دنیا را شکست داده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن همیشه از دل تهدیداتش برای ما فرصت ایجاد کرده و موجب پیشرفت ما شده است افزود: اقدام آنان در شهادت سردار سلیمانی باعث اخراج‌شان از منطقه می‌شود و پایان استکبار و سلطه آنان بر جهان خواهد انجامید.

وی ادامه داد: به آمریکایی ها می‌گوییم همه سرمایه خود را با ترور شهید سلیمانی به باد دادند. امروز قلب‌ها برای همیشه سرشار از نفرت آمریکاست و این الزام اول برای یک مبارزه گسترده علیه استکبار است تا جهان اسلام برای همیشه از شر اباطیل آنان رها شود.

سرلشکر سلامی گفت: از کسانی که از اقصی نقاط جهان اسلام مهمان ما هستند و دل‌ها را قوت بخشیدند و این چنین به میدان آمدند صمیمانه سپاسگزاریم.

  • منبع خبر : العالم