حذف چاله‌های معابر تبریز تا نیمه نخست امسال
حذف چاله‌های معابر تبریز تا نیمه نخست امسال
شهردار تبریز از آغاز نهضت آسفالت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در نهضت آسفالت شعارمان این است که هیچ چاله‌ای در معابر چهار متری و شش متری وجود نخواهد داشت.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۲ برگزار شد، اظهار کرد: زمان محدودی داریم و تا پایان شهریور هیچ گونه چاله‌ای در معابر شهری وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم با تحقق این شعار، شاهد رضایتمندی مردم باشیم، افزود: شهرداران نواحی باید مشکلات آسفالت محلات را احصا و به معاونت عمرانی معرفی کنند چرا که ارزیابی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری، رفع مشکلات محله‌ای است.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جلوگیری از سد معبر در جاده ائل‌گلی باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین نورپردازی مسیر جاده ائل گلی نیز باید در دستور کار باشد تا مهمانان شهر و هم شهروندان از آن استفاده کنند.

شهردار تبریز در خصوص ارتباط با مدارس نیز تصریح کرد: یکی از وطایف شهرداران ناحیه، ارتباط با هیات امنای مساجد و مدیران مدارس است که می‌تواند در برنامه ریزی آتی کمک‌ حال ما باشد. در حوزه سلامت باید برنامه ویژه داشته باشیم و تنها مدارس دولتی مد نظر ما قرار دارد که در حوزه سلامت و ورزش برنامه هایی برای این مدارس داریم.

هوشیار در پایان یادآور شد: موضوع رفع تکدی‌گری نیازمند اکیپ ویژه است  چراکه ۹۰ درصد آنها تبریزی نیستند و باید به صورت  جدی با این موصوع برخورد شود.

انتهای پیام/