حجم معاملات ۴ برابر رشد کرد / خودرویی‌ها در راس
حجم معاملات ۴ برابر رشد کرد / خودرویی‌ها در راس

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۲۶ اسفند ماه و در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹، بازارسرمایه با رشد خوبی رو به رو بود، به طوریکه شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از ۳ هزار و ۸۷ واحد به حدود عدد ۴۳۷ هزار واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد ۲ […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۲۶ اسفند ماه و در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹، بازارسرمایه با رشد خوبی رو به رو بود، به طوریکه شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از ۳ هزار و ۸۷ واحد به حدود عدد ۴۳۷ هزار واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۱۳ واحدی در سطح ۲۵۸ هزار و ۵۲۹ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با افزایش ۳۰ هزار و ۴۲۹ واحدی در کانال ۹۵۲ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم نیز با رشد ۶۰ هزار و ۹۸ واحدی، عدد ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه خودرو با حدود ۶ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه شیمیایی و بانکی به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

براین اساس، امروز در حدود ۸۱۶ هزار نوبت معاملاتی، حدود ۲۷ میلیارد و ۱۲۶ میلیون برگه اوراق بهادار معامله شد، در حالیکه طی روز گذشته این رقم به میزان حدود ۷ میلیارد و ۸۸۶ میلیون برگه اوراق بهادار بود. همچنین ارزش معاملات بورس در روز جاری حدود ۸۵ هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال بود.