حاشیه بازی تراکتور و پرسپولیس| پرتماشاگرترین مسابقه فصل لیگ برتر در تبریز/ اعتراض هواداران تراکتوری به گل‌محمدی
حاشیه بازی تراکتور و پرسپولیس| پرتماشاگرترین مسابقه فصل لیگ برتر در تبریز/ اعتراض هواداران تراکتوری به گل‌محمدی

[ad_1] ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز در مسابقه تراکتور و پرسپولیس تکمیل شده و بیش از ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تبریز،پیش از شروع بازی ظرفیت طبقه اول که ۶۰ هزار نفر است تکمیل و درب طبقه دوم باز شد. این پرتماشاگرترین مسابقه لیگ برتر بیست و […]

[ad_1]


ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز در مسابقه تراکتور و پرسپولیس تکمیل شده و بیش از ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تبریز،پیش از شروع بازی ظرفیت طبقه اول که ۶۰ هزار نفر است تکمیل و درب طبقه دوم باز شد. این پرتماشاگرترین مسابقه لیگ برتر بیست و یکم است. پیش از این در تمامی مسابقات دیگر فقط حدود ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها در اختیار تماشاگران قرار می‌گرفت اما در تبریز اکنون بیش از ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران تراکتور است.

*تعداد انگشت شمار تماشاگران پرسپولیس کمتر از صد نفر در بخشی از طبقه دوم مستقر شدند. این نخستین مرتبه در لیگ برتر است که تماشاگران پرسپولیس نسبت به حریف خود در اقلیت هستند. 

* یک ساعت پیش از شروع بازی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از چمن ورزشگاه دیدن کرد  که حضور وی با اعتراض تماشاگران تراکتور همراه شد.

* بنر صرفه جویی ۱۰ درصدی عبور از بحران کم آبی پیش از بازی در زمین مسابقه به نمایش گذاشته شد.

*  با وجود شروع بازی ورود تماشاگران به ورزشگاه همچنان ادامه دارد.

* پیش از بازی ساغلام و گل محمدی به سمت هم رفته و با هم خوش و بش کردند.

* پیش بازی احسان پهلوان و سعید  آقایی که سابقه بازی در تراکتور را دارند به سمت نیمکت تراکتور رفته و برای حضور در میدان رخصت خواست. حامد لک هم در بین بازیکنان پرسپولیس سابقه بازی در تیم تراکتور را داشت

*مسابقه دو تیم تا دقیقه ۲۲ با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

انتهای پیام/


[ad_2]