جوانان مهم‌ترین ذخیره هر کشور برای پیشرفت و توسعه هستند
جوانان مهم‌ترین ذخیره هر کشور برای پیشرفت و توسعه هستند

[ad_1] معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: جوانان یکی از مؤلفه‌های رشد جوامع و مهم‌ترین ذخیره هر کشور برای پیشرفت و توسعه محسوب می‌شوند و اگر بتوانیم ظرفیت جوانان را شناخته و به آن‌ها میدان دهیم زمینه‌ لازم برای رسیدن به اهداف فراهم خواهد شد. تراب محمدی در آئین تکریم و معارفه […]

[ad_1]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: جوانان یکی از مؤلفه‌های رشد جوامع و مهم‌ترین ذخیره هر کشور برای پیشرفت و توسعه محسوب می‌شوند و اگر بتوانیم ظرفیت جوانان را شناخته و به آن‌ها میدان دهیم زمینه‌ لازم برای رسیدن به اهداف فراهم خواهد شد.

تراب محمدی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: جایگاه و اهمیت جوانان در نظام جمهوری اسلامی آن‌چنان زیاد است که رهبر معظم انقلاب جوانان را به‌عنوان مخاطب خود در بیانیه گام دوم انقلاب انتخاب و به همه ما تاکید کرده‌اند که نسبت‌به جوانان حساس باشیم.

وی همچنین گفت: ورزش یک ساختار اجتماعی است و تأثیر آن تنها در میادین نیست بلکه در اقتصاد، گردشگری و حتی روابط بین‌الملل نیز تاثیرگذار است و دراین‌راستا باید بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در امر ورزش تشویق کنیم چراکه دولتی شدن مانع رشد و پیشرفت ورزش می‌شود.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا مانع از تداوم موفقیت‌های بیشتر در امر ورزش شد و اکنون باید جوانان مورد توجه قرار گیرند و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود؛ همان‌طور که در شکل‌گیری پویش‌های همگانی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ضدعفونی معابر، آموزش‌های کرونایی نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند.

محمدی افزود: جوانان ما باید به‌وسیله‌ تعامل نزدیک با مراکز دانشگاهی و پژوهشی با کسب‌وکارهای دانش بنیان آشنا شوند و در ارتباط با خطر هرم معکوس جمعیتی که آثار زیانباری دارد، باید جوانان را برای ازدواج تشویق کرده و مشوق‌های لازم از جمله وام و تامین مسکن را در دستور کار خود قرار دهیم.

در این مراسم از خدمات ایوب بهتاج، مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تقدیر و حبیب ستوده نژاد به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.
 

[ad_2]