جوانان منتظر پشت میزنشینی نباشند/ انتخاباتی سالم و بی‌طرفانه برگزار می‌کنیم
جوانان منتظر پشت میزنشینی نباشند/ انتخاباتی سالم و بی‌طرفانه برگزار می‌کنیم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: جوانان، نباید منتظر پشت میز نشینی باشند و به فکر اشتغال مولد و خصوصی باشند.

به گزارش قلم پرس، علیار راستگو در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با قدردانی از برگزاری به موقع جلسات این ستاد گفت: این جلسه از اهمیت بسزایی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های استانی برخوردار است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: جوانان، مخاطب اصلی این بیانیه هستند و در این راستا تمامی مسئولان باید برای رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.

وی بر ضرورت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جوانان در کنار مهارت افزایی آنان تاکید کرد و ادامه داد: جوانان نباید منتظر پشت میز نشینی نباشند و با افزایش مهارت‌های خود، به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و مولد باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ورود جدی دانشگاه‌ها به حوزه ساماندهی امور جوانان شد و گفت: باید تمامی تلاش خود را برای ایجاد اشتغال غیر دولتی برای جوانان به کار گیریم.

راستگو همچنین خواستار تلاش همه جانبه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی شد و گفت: هیچ مدیر دولتی حق ورود و حتی اظهار نظر در مورد کاندیداها و جناح‌های مختلف سیاسی برای تبلیغات انتخابات ندارد و باید انتخاباتی سالم، امن و بی‌طرفانه برگزار کنیم.

در این جلسه مدیرکل ورزش جوانان و تعدادی از مدیران بانک‌های استان به تبیین گزارش عملکرد خود در حوزه ساماندهی امور جوانان پرداختند.