جوانان سرگردان در بانک‌ها
جوانان سرگردان در بانک‌ها

[ad_1] امام جمعه هشترود گفت: برخی بانک ها در پرداخت وام های ازدواج و اشتغال به جوانان تعلل می کنند . به گزارش قلم پرس،از هشترود،  حجت الاسلام حسن جعفریان در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با بیان اینکه مسئولان باید بر مشکلات اشتغال، ازدواج، تفریحات سالم تحصیل آسان و ورزش اهتمام و […]

[ad_1]


امام جمعه هشترود گفت: برخی بانک ها در پرداخت وام های ازدواج و اشتغال به جوانان تعلل می کنند .

به گزارش قلم پرس،از هشترود،  حجت الاسلام حسن جعفریان در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با بیان اینکه مسئولان باید بر مشکلات اشتغال، ازدواج، تفریحات سالم تحصیل آسان و ورزش اهتمام و توجه بیشتر داشته باشند از تعلل برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات ازدواج و اشتغال اظهار گله مندی کرد و اظهار کرد: اگر وزارتخانه یا مسئولی وعده می‌دهد جوانان طبق آن وعده برنامه‌ریزی می‌کنند حالا چرا در مرحله عمل اجرایی نمی‌شود باید پاسخگو باشند. 

جعفریان به بازار متورم ارز در کشور اشاره کرد و گفت: دولت باید برای بررسی این آشفته بازار ارز فکر اساسی کند زیرا در آستانه عید نوروز قدرت خرید مردم نباید کمتر باشد و دولت باید بر تقویت قدرت خرید مردم فکر اساسی بکند.

 امام جمعه  هشترود، خواستار توجه و اقدام عملی مسئولان برای رفع مشکلات مردم شد و افزود:  اگر مسئولان فکر می‌کنند امری قابلیت تحقق ندارد، نباید قول اجرا دهند؛ چرا که مردم به مسئولان اعتماد دارند.

پایان پیام/


[ad_2]