جهت گیری اقدامات باید به سمت حل مشکلات مردم باشد
جهت گیری اقدامات باید به سمت حل مشکلات مردم باشد

علیار راستگو گفت: در کشور مشکل منابع مالی نداریم،مشکل اصلی ما مدیریت منابع مالی است. به گزارش قلم پرس، فرماندار تبریز با بیان اینکه ایجاد مرکز پژوهش های شورا و شهرداری یک حرکت ابتکاری است افزود: برای تشکیل این مجموعه تلاش بسیاری انجام شده است و جا دارد از شهرداری و شورای شهر تقدیر کنیم. […]

علیار راستگو گفت: در کشور مشکل منابع مالی نداریم،مشکل اصلی ما مدیریت منابع مالی است.

به گزارش قلم پرس، فرماندار تبریز با بیان اینکه ایجاد مرکز پژوهش های شورا و شهرداری یک حرکت ابتکاری است افزود: برای تشکیل این مجموعه تلاش بسیاری انجام شده است و جا دارد از شهرداری و شورای شهر تقدیر کنیم. راستگو با بیان اینکه در کشور مشکل منابع مالی نداریم اظهار داشت: مشکل اصلی کشور ما نداشتن مدیریت منابع مالی است و امیدواریم این مرکز بتواند در مدیریت منابع مالی کمک کند. او وظیفه دیگر این مجموعه را جلوگیری از اقدامات موازی خواند و گفت: افق آینده شورا و شهرداری باید در مرکز پژوهش ها تعیین شود.

راستگو با بیان اینکه پژوهش در کشور کاری ارزشمند و بزرگ است اظهار داشت: مرکز پژوهش های شورا و شهرداری باید نقش مرکز پژوهش های مجلس را برای شورای شهر داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه این مرکز می تواند نقش کلیدی در حل بسیاری مشکلات مجموعه مدیریت شهری را داشته باشد گفت: مرکز پژوهش ها باید قانونمندی را در شهر نهادینه کند.

راستگو ادامه داد: یکی از کارهای خوب شورای شهر در یان دوره که از افراد متخصص و با سابقه اجرایی تشکیل شده، راه اندازی مرکز پژوهش های شورای شهر است.

او با اعلام حمایت از تشکیل مرکز پژوهش های شورا و شهرداری گفت: جهت گیری اقدامات ما باید به سمت حل مشکلات مردم در چهارچوب قانون باشد.