جهانگیری: کارآفرینان پاکدست را به جامعه معرفی کنیم
جهانگیری: کارآفرینان پاکدست را به جامعه معرفی کنیم

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد تمام افراد مسئول در نهادها و سازمان های دولتی گفت:خلاء های قانونی که امکان تخلف احتمالی اداری را ممکن می کند باید احصا و نسبت به رفع آنها اقدام شود. به گزارش قلم پرس، علی جهانگیری  دیشب در کارگروه اقتصادی استان اظهار کرد: […]

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد تمام افراد مسئول در نهادها و سازمان های دولتی گفت:خلاء های قانونی که امکان تخلف احتمالی اداری را ممکن می کند باید احصا و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

به گزارش قلم پرس، علی جهانگیری  دیشب در کارگروه اقتصادی استان اظهار کرد: اغلب کارمندان و مدیران دولتی ما سال ها با تمام سختی ها با آبرو در سیستم های دولتی کار می کنند و متاسفانه با تخلف مدیر یا کارمندی کل سیستم زیرسووال می ‌رود و نباید مشکل یک فرد را به کل سیستم تسری داد.

وی، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور خاطرنشان کرد: در این شرایط خاص با روش های گذشته نخواهیم توانست از پس مشکلات برآیم از این رو انتظار داریم سازمان های نظارتی با انعطاف معقول همراه مدیران و تولید کنندگان ما باشند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: امروز امریکا به عنوان ابر قدرت اقتصادی دنیا رودروی ما ایستاده است و ما در شرایط خاصی قرار داریم و برای گذر از این شرایط باید با قدرت و با تمام توان در برابر زیاده خواهی ها بایستیم  و حتی تصمیماتی بگیریم که دارای ریسک بالایی است تا بتوانیم همچون گذشته این مرحله نیز با اقتدار عبور کنیم.

وی حمایت از سرمایه گذار را وظیفه تمام مدیران اقتصادی استان دانست و گفت: توجه به سرمایه گذاران یکی از اصلی ترین مولفه هایی است که در بحث سرمایه گذاری به جد پیگیر هستیم و باید افراد سالم و کاربلد در این عرصه ورود پیدا کنند.

وی ترویج فرهنگ پاکدستی در بحث تولید را ضروری دانست و گفت: امروز برای فرهنگ سازی در عرصه اقتصادی باید کارآفرینان پاک دست را به جامعه بشناسانیم.