جهانبخش: خمز سبک جدیدی در فوتبال تراکتور پیاده کرده است
جهانبخش: خمز سبک جدیدی در فوتبال تراکتور پیاده کرده است

مربی تیم ملی نونهالان کشور گفت: سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور سبک جدیدی در فوتبال ایران و این باشگاه پیاده کرده و با کمترین داشته‌ها بهترین نتیجه را کسب کرده است. ایرج جهانبخش در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: افزایش تعداد بازیکنان خارجی که باشگاه تراکتور از پیشنهادکنندگان اولیه این طرح بود، موجب افزایش سطح فوتبال […]



مربی تیم ملی نونهالان کشور گفت: سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور سبک جدیدی در فوتبال ایران و این باشگاه پیاده کرده و با کمترین داشته‌ها بهترین نتیجه را کسب کرده است.

ایرج جهانبخش در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: افزایش تعداد بازیکنان خارجی که باشگاه تراکتور از پیشنهادکنندگان اولیه این طرح بود، موجب افزایش سطح فوتبال ایران و حتی بازیکنان خواهد شد و شاید به ظاهر به نظر برسد تعداد بازیکنان ایرانی در لیگ برتر کاسته شود، اما این شرایط فراهم می‌شود که این بازیکنان به جای اینکه در نیمکت تیم‌های لیگ برتر بنشیند، در لیگ های پایین‌تر بازی کرده و تلاش کنند که دوباره با آمادگی بیشتر به لیگ برتر بازگردند.

وی افزود: همچنین تیم‌های لیگ برتری هم لیست خود را با دقت بیشتری بسته و شاهد حضور بازیکنان سیاهی لشگر در تیم‌ها نخواهیم بود.

جهانبخش در مورد  سرمربی تیم تراکتور گفت: آقای خمز در فصل گذشته نشان داد مربی بادانش بود و در تیم تراکتور سبک جدیدی ایجاد و با ابزاری که داشت در کوتاه‌ترین مدت بهترین عملکرد را داشت و تیم نتیجه خوبی کسب کند و در نهایت سهمیه آسیایی کسب کرد.

مربی تیم ملی نونهالان کشور تصریح کرد: ما باید از این مربی حمایت کرده و بستری را که می‌خواهد فراهم کنیم تا بتواند برنامه‌های خود را اجرا کند. خمز امتحانش را پس داده و باید در نتایج تیم تراکتور حوصله کرده و با یکی دو نتیجه بد، وی را زیر تیغ انتقاد نبریم و از برنامه ۲، ۳ ساله وی حمایت کرده و از در کنار نتایج به پشتوانه‌سازی تیم تراکتور با بازیکنان بومی نیز توجه شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷