جلوگیری و جمع آوری ساخت و ساز غیر مجاز در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰
جلوگیری و جمع آوری ساخت و ساز غیر مجاز در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰

به گزارش قلم پرس، کمال امید با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ از ساخت و ساز غیر مجاز دو طبقه مسکونی در حال احداث خیابان اصمعی در سطح حوزه منطقه جلوگیری به عمل آمد.وی افزود: به منظور جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی ساخت و ساز غیر […]

به گزارش قلم پرس، کمال امید با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ از ساخت و ساز غیر مجاز دو طبقه مسکونی در حال احداث خیابان اصمعی در سطح حوزه منطقه جلوگیری به عمل آمد.
وی افزود: به منظور جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی ساخت و ساز غیر مجاز، مصالح ساختمانی طبقات در حال احداث غیر اصولی و فاقد مجوز موجود در محل مذکور نیز جمع آوری شد.
وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و ساز خانه های غیرمجاز توسط سودجویان یکی از وظایف اصلی و بدون ملاحظه حوزه معاونت خدمات شهری است، تصریح کرد: بی شک به دلیل گستردگی و ناکارآمدی بافت شهری و حاشیه نشینی در محدوده منطقه ۱۰ و از طرفی پایین بودن ارزش منطقه و ضوابط شهرسازی خاص منطقه از جمله واقع شدن در محدوده فرهنگی- تاریخی باعث شده، پدیده شوم تخلفات ساختمانی و کثرت ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه ۱۰ به عنوان معضل جدی مطرح شود.
امید، رویکرد جدی این معاونت مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را یادآور شد و اذعان کرد: معاونت خدمات شهری منطقه بر روند ساخت و سازها نظارت مستمر داشته و با هر گونه تخلف در این زمینه با جدیت برخورد می کند.
معاون خدمات شهری منطقه ۱۰ ضمن تشکر از عوامل اجرائی ابراز امیدواری کرد که با اجرای احکام تخریب، ساخت و سازهای غیر مجاز روند رو به کاهشی خواهد داشت.