جلوگیری از تعطیلی ۱۱۴ واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی در خراسان شمالی
جلوگیری از تعطیلی ۱۱۴ واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی در خراسان شمالی

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به کارنامه چند ساله طول دوران مدیریت خود، فرایند اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از طریق دستگاه قضایی در خراسان شمالی را در طول مدت زمان یاد شده تشریح کرد. رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه در […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به کارنامه چند ساله طول دوران مدیریت خود، فرایند اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از طریق دستگاه قضایی در خراسان شمالی را در طول مدت زمان یاد شده تشریح کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه در این بازه زمانی، تعداد ۳۱۷ مورد بازدید میدانی نیز از واحد‌های تولیدی استان خراسان شمالی صورت گرفت، به بیان بخش‌هایی از عملکرد ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان خراسان شمالی اشاره و تصریح کرد: این بازدید‌ها توسط مسئولان قضایی به انجام رسیده و مشکلات تولیدکنندگان نیز در جریان این ساز و کار میدانی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و حسب مورد در نتیجه پیگیری‌های متعدد، مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی مرتفع و یا در حال رفع شدن است.

وی با اشاره به روند احیا و جلوگیری از تعطیلی تعداد ۱۱۴ واحد تولیدی در خراسان شمالی توسط دستگاه قضایی در طول چند سال گذشته از بازگشت به کار تعداد ۱۸۷۴ نفر از کارگران به کار خبر داد و افزود: علاوه بر این، به مشکلات حدود ۷۹۰ نفر از مدیران واحد‌های تولیدی نیز طی جلسات اختصاصی ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شد و منطبق با موارد و مصادیق موضوعات مطروحه دستور‌ات لازم صادر و اقدام مقتضی به انجام رسید.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در ارزیابی کلی از عملکرد این ستاد با موفقیت آمیز توصیف کردن روند اقدامات بعمل آمده، افزود: در بسیاری از موارد و در جایی که دستگاه قضایی می‌توانست نقش سازنده و راهگشا داشته باشد، به واحد‌های تولیدی مساعدت شد و این فرایند با قوت در حال پیگیری است. به طوری که یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ بهبود بیش از پیش ساز و کار حمایتی از تولید و سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی است.

وی بیان کرد: رونق و شکوفایی اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در گرو حمایت تمام قد تمامی دستگاه هاست و طبعا چنانچه تولید رونق داشته باشد می‌توان با اشتغال زایی مناسب ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوانی که این استان دارد را بکار گرفت و استان خراسان شمالی را بعنوان یکی از قطب‌های توسعه اقتصادی کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/