جلوه‌های جهادی شهیدان باکری و سلیمانی باید به صورت عملی وارد عرصه مدیریتی شود
جلوه‌های جهادی شهیدان باکری و سلیمانی باید به صورت عملی وارد عرصه مدیریتی شود

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح دبیرخانه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، اظهار داشت: وقتی زندگی شهید آقا مهدی باکری را مطالعه می‌کنیم می بینیم حرکات و سکنات این شهید بزرگوار در بین جوانان و همدلان انقلاب و نظام موثر […]

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح دبیرخانه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، اظهار داشت: وقتی زندگی شهید آقا مهدی باکری را مطالعه می‌کنیم می بینیم حرکات و سکنات این شهید بزرگوار در بین جوانان و همدلان انقلاب و نظام موثر بود.

رنجبر افزود: شهید آقا مهدی باکری به دنبال جایگاه و شان برای خود نبودند و در خصوص نحوه ورود به لشگر ۳۱ عاشورا نیز به عنوان بسیجی عادی وارد مجموعه رزمندگی شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز دچار ظاهر آراستگی شده ایم، با اینکه خودمان را پیرو این شهدی بزرگ می دانیم اما بعضا در واقع عمل نم‌کنیم و تنها عنوان پیرو بودن را با خود همراه داریم و راه خودمان را ادامه می دهیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه خوشبختانه در دوره مناسبی از زندگی شاهد فعالیت‌های سردار بزرگ و شجاع اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم، ادامه داد: اگر بتوانیم جلوه‌های جهادی این شهیدان بزرگ را وارد عرصه مدیریتی کنیم قطعا نتایج موثر و مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به بررسی دقیق مقالات دریافتی توسط دبیرخانه همایش خاطرنشان کرد: مقاله هایی که ارسال می شود باید با برنامه ریزی های مناسب به راهکاری عملی تبدیل شود و باید به دنبال روش های دیگری بوده و راهکارهای مناسبی ارائه دهیم.

رنجبر با بیان اینکه ۶ هزار بسیجی در شهرداری داریم، ادامه داد: باید به صورت عملی پیرو این دو شهید بزرگوار باشیم و خداوند توفیق دهید تا آن گونه که نیاز است در این جامعه خدمت کنیم، به دنبال این نباشیم که تنها اسمی از ما بر روی تابلوها باشد.