جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در تبریز برگزار شد/ جمع آوری بیش از ۵۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی
جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در تبریز برگزار شد/ جمع آوری بیش از ۵۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی

جشن گلریزان تبریز ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس کل دادگستری استان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش قلم پرس – جشن گلریزان تبریز ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس کل دادگستری استان، استاندار آذربایجان […]



جشن گلریزان تبریز ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس کل دادگستری استان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش قلم پرس – جشن گلریزان تبریز ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس کل دادگستری استان، استاندار آذربایجان شرقی و تعدادی از معاونان قضایی دادگستری و اعضای جامعه هنرمندان و ورزشکاران و اصناف و بازرگانان و تجار و خیران بنام و اقشار مردم تبریز در محل تالار معلم تبریز برگزار شد.
طی این مراسم پر شور با همت و همراهی خیران تبریزی بیش از ۵۲ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد. همزمان با جشن گلریزان تبریز در سایر شهرستان‌های دیگر نیز جشن گلریزان با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
این مراسم در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شد که برای اولین بار به صورت حضوری برگزار و با استقبال خیران و اقشار مردم روبرو شد.
 
انتهای پیام/