جزای ۳۱ میلیاردی برای متخلفان در طرح نوروزی سازمان تعزیرات
جزای ۳۱ میلیاردی برای متخلفان در طرح نوروزی سازمان تعزیرات

خبرگزاری میزان -مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از انجام ۳۴ هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی در طرح تسهیل کسب و کار نوروزی این سازمان و جریمه ۳۱ میلیارد ریالی متخلفان خبر داد. محسن عسکری در جمع خبرنگاران گفت: طرح تسهیل کسب و کار نوروز ۱۴۰۰ سازمان تعزیرات حکومتی که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته […]

خبرگزاری میزان -مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از انجام ۳۴ هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی در طرح تسهیل کسب و کار نوروزی این سازمان و جریمه ۳۱ میلیارد ریالی متخلفان خبر داد.

محسن عسکری در جمع خبرنگاران گفت: طرح تسهیل کسب و کار نوروز ۱۴۰۰ سازمان تعزیرات حکومتی که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، وزارت بهداشت و … آغاز شده بود در روز شنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری پایان یافت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این طرح تعداد پنج هزار و ۹۳۶ تیم گشت مشترک اعزام و تعداد ۳۴ هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی انجام شد که ۹ هزار و ۵۱۹ واحد دارای تخلف شناسایی شدند و ۱۴ هزار و ۵۶۷ واحد نیز تخلفی نداشتند.

بیشتر بخوانید :

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف اجرای این طرح پیشگیری از تخلفات و تسهیل کسب و کار بوده، تعداد ۱۰ هزار و ۶۲۵ واحد با دریافت تذکر و اصلاح موارد انجام شد و نهایتا برای یک هزار و ۳۴ واحد پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

عسکری اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، فعالیت گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/