جزئیات سانحه امروز اتوبان زنجان-قزوین/ این سانحه تلفات جانی نداشته است
جزئیات سانحه امروز اتوبان زنجان-قزوین/ این سانحه تلفات جانی نداشته است

سخنگوی سپاه گفت: سانحه امروز اتوبان زنجان- قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله‌های توپ یکی از یگان‌های سپاه بود که این سانحه تلفات جانی نداشت. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزئیات سانحه امروز انفجار یک دستگاه […]

سخنگوی سپاه گفت: سانحه امروز اتوبان زنجان- قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله‌های توپ یکی از یگان‌های سپاه بود که این سانحه تلفات جانی نداشت.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزئیات سانحه امروز انفجار یک دستگاه تریلی در اتوبان زنجان- قزوین اظهار داشت: این سانحه مربوط یکی از تریلی‌هایی بود که مقادیری از گلوله‌های توپ متعلق به یکی از یگان‌های سپاه را حمل می‌کرد که این تریلی در  اثر ترکیدگی لاستیک و برخورد با گاردریل کنار جاده در هوای بسیار گرم شده و دچار آتش‌سوزی و انفجار می‌شود.

شریف گفت: با تدابیر ایمنی پیش‌بینی شده برای جلوگیری از آسیب به خودروهای در حال حرکت بلافاصله مسیر توسط تیم اسکورت مسدود و با همکاری مردم عزیز هیچ آسیبی به کسی نمی‌رسد و تنها یکی از مأمورین فداکار نیروی انتظامی دچار مصدومیت جزیی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات ایمنی جهت حمل و نقل مهمات نظامی طبق دستورالعمل جاری بر فرآیند چینش مهمات در تریلی به طور کامل اعمال شده بود و تدابیر دیگر نظیر نبودن چاشنی نیز از دیگر اقداماتی بود که مسئولان امر صورت داده بودند.