جدول گذاری و زیرسازی خیابان‌های شهرک صنفی صنعتی مایان
جدول گذاری و زیرسازی خیابان‌های شهرک صنفی صنعتی مایان
شهردار منطقه ۶ تبریز از جدول گذاری و زیرسازی خیابان های شهرک صنفی صنعتی مایان خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سامان احمدزاده اظهار داشت: عملیات جدول گذاری و زیرسازی خیابان های شهرک صنفی صنعتی مایان توسط همکاران معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز انجام می شود.

وی اعتبار این پروژه را پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: این پروژه با هدف توسعه شهرک صنفی صنعتی مایان و ایجاد امکانات جدید برای اصناف انجام می شود.

به گفته شهردار منطقه ۶ تبریز، پروژه جدول گذاری معابر شهرک صنفی صنعتی مایان به منظور رفع مشکل انتقال آبهای سطحی و اصلاح روسازی آسفالت توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از اوخر سال ۹۷ آغاز شده و در حال اجراست.

احمدزاده گفت: عملیات جدول گذاری شهرک صنفی صنعتی مایان با حجم ۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و پی کنی، ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی و زیرسازی، ۵۰۰ مترمکعب لاشه چینی و ۳۵۰ مترمکعب جدول گذاری در حال اجرا است.

وی افزود: جدولگذاری و اجرای آبروی این شهرک به منظور آماده سازی معابر و هدایت اصولی آبهای سطحی و با هدف پیشگیری از مشکلات زیست محیطی و تامین رفاه و بهداشت اهالی و ساکنان منطقه در برنامه کار شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز ضمن تاکید بر ضرورت اجرای این طرح ها افزود: اجرای پروژه  جدول گذاری آبروها در سطح منطقه جهت مناسب سازی معابر و با توجه به  فصل بارندگی در سطح منطقه اجرا می شود و ما در شهرداری منطقه ۶ تلاش می کنیم منطقه به سوی پیشرفت و آبادانی سوق پیدا کند.