جای خالی  تراکتور و مس سونگون در والیبال
جای خالی  تراکتور و مس سونگون در والیبال

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: جای تیم‌های تراکتور و مس سونگون در لیگ برتر خالی است. محمد وکیلی در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: تبریز را یکی از شهرهای مستعد والیبال می‌دانم و به لحاظ نیروی انسانی و فیزیک شرایط خوبی دارد و به لحاظ امکانات هم عالی است و سالن پرشریفی جزو سالن‌های […]



سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: جای تیم‌های تراکتور و مس سونگون در لیگ برتر خالی است.

محمد وکیلی در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: تبریز را یکی از شهرهای مستعد والیبال می‌دانم و به لحاظ نیروی انسانی و فیزیک شرایط خوبی دارد و به لحاظ امکانات هم عالی است و سالن پرشریفی جزو سالن‌های استاندارد کشور می‌باشد.

وی افزود: والیبال بعد از فوتبال، ورزش دوم تبریز است و می‌تواند تیم‌هایی از تراکتور، مس سونگون، شهرداری و یا نهادهای دیگر در سطح اول کشور تیم داشته باشد و این امر یک نگاه و برنامه چهار ساله را می‌طلبند تا تیمی شکل یابد که همیشه در لیگ حضور داشته باشد نه به صورت مقطعی.

وکیلی گفت: جای تراکتور در لیگ برتر والیبال کشور خالی است و باشگاه‌های پرطرفدار جهان تیم‌های والیبال و بسکتبال هم دارند و من از این فرصت استفاده و از آقای زنوزی می‌خواهم تیم تراکتور را هم شکل دهد و با توجه به هواداران باشگاه تراکتور، حضور این تیم به مسابقات والیبال شور و حال دیگری خواهد داد.

وی در مورد تیم والیبال مس سونگون گفت: جای خالی این باشگاه در لیگ برتر هم کاملا محسوس است و مس سونگون می‌تواند با کارت سفید فدراسیون لیگ برتری شود چون هم از لحاظ امکاناتی و هم نیروی انسانی تیمی توانمند است.

وی در مورد عدم صعود این تیم به لیگ برتر گفت: فشار صعود به لیگ موجب ناکامی تیم مس شد وگرنه این تیم اگر در بازی پلی آف تبریز به برتری می‌رسید می‌توانست در تهران کار را تمام کند، اما حریفش که از فشار صعود به دور بود؛ توانست کار را تمام کند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷