ثبت معامله ۷۸ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالا
ثبت معامله ۷۸ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالا

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از کالاخبر؛ طی آخرین هفته سال گذشته و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۷۴ هزار و ۷۹۶ تن انواع کالا به ارزش ۴۵ هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۲۵۶ هزار و ۹۶۱ تن فولاد، ۲ هزار و ۶۰ تن مس، […]

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از کالاخبر؛ طی آخرین هفته سال گذشته و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۷۴ هزار و ۷۹۶ تن انواع کالا به ارزش ۴۵ هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۵۶ هزار و ۹۶۱ تن فولاد، ۲ هزار و ۶۰ تن مس، ۵ هزار و ۷۳۵ تن آلومینیوم، ۴۰ تن روی و ۱۰ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۷۰ هزار و ۹۱۲ تن انواع کالا به ارزش ۳۱ هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۱۵ هزار و ۷۵۰ تن وکیوم باتوم، ۴۸ هزار و ۱۲۹ تن قیر، ۳۷ هزار و ۵۲۰ تن مواد پلیمری، ۲۲ هزار و ۴۶ تن مواد شیمیایی، ۴۴ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۴۳۱ تن روغن پایه، ۶۰ تن آرگون، ۱۵۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۸۴۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش یک تن و ۴۶۶ کیلوگرم زعفران نیز به ارزش یک هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

همچنین ۴ هزار و ۱۶ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.