[ad_1] مدیر سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل بازرسی شهرداری تبریز از ثبت ۷۴ هزار و ۷۰۳ مورد تماس از سوی شهروندان در خصوص مشکلات و نارساییهای شهری طی سال ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش قلم پرس، علیرضا فوزی امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر گفت: سامانه رسیدگی به شکایات […]
[ad_1]
مدیر سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل بازرسی شهرداری تبریز از ثبت ۷۴ هزار و ۷۰۳ مورد تماس از سوی شهروندان در خصوص مشکلات و نارساییهای شهری طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش قلم پرس، علیرضا فوزی امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل بازرسی شهرداری تبریز یا همان سامانه ۱۳۷، در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت پیامهای شهروندان در خصوص مشکلات و مسائل شهری است.
[ad_2]