ثبت‌نام ۹۵ درصد دانش‌آموزان آذربایجان شرقی/  افزایش قیمت‌های نامتعارف شهریه مدارس غیردولتی
ثبت‌نام ۹۵ درصد دانش‌آموزان آذربایجان شرقی/  افزایش قیمت‌های نامتعارف شهریه مدارس غیردولتی

[ad_1] استاندار آذربایجان‌شرقی بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس تاکید کرد و گفت: اقدامات لازم در راستای تامین سرویس مدارس و رفع نواقص فضاهای آموزشی در مدت زمان باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی انجام شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در جلسه شورای […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان‌شرقی بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس تاکید کرد و گفت: اقدامات لازم در راستای تامین سرویس مدارس و رفع نواقص فضاهای آموزشی در مدت زمان باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی انجام شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش، اولیا و مربیان و دستگاه‌های اجرایی در بازگشایی مدارس نقش اصلی را دارند و باید به صورت هماهنگ و منظم عمل کنند.

وی از رسانه‌ها و صدا و سیما نیز خواست در راستای آمادگی ذهنی و عملی برای بازگشایی مدارس اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند تا دچار عقب‌افتادگی نشویم.

خرّم ادامه داد: مهم‌ترین بحث در شهرهای بزرگ ترافیک است که باید نسبت به این موضوع طرح‌های مختلف از جمله تامین خودروی سرویس و طرح ترافیک ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر آمادگی کامل مدارس برای بازگشایی سال تحصیلی جدید، گفت: نواقص ساختمانی و کمبود فضاها باید حل شود و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست. 

وی همچنین نظارت آموزش و پرورش بر دریافت شهریه در مدارس غیردولتی و جلوگیری از افزایش قیمت‌های نامتعارف در این خصوص را خواستار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با تاکید بر بازگشایی تمام مدارس استان از اول مهرماه سال‌جاری بیان داشت: همه شاخص‌های بازگشایی مدارس استان رصد و پایش شده و تاکنون ۹۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام نهایی شده و توزیع کتب درسی صورت گرفته است.

علیرضا صیادی با اشاره به اینکه در مرحله صدور ابلاغ همکاران فرهنگی برای حضور در کلاس‌های درس هستیم، ادامه داد: موضوع نیروی انسانی از چالش‌های این اداره‌کل بود که در این خصوص تامین کسری‌ها از مجاری قانونی و به شیوه مطلوب انجام شده و امسال هیچ مدرسه و کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ۸ هزار و ۸۰۰ مدرسه دولتی و غیردولتی با ۳۶ هزار و ۶۶۵ کلاس درس در استان فعال است و ۳۳ هزار همکار فرهنگی آماده استقبال از دانش‌آموزان در اول مهر هستند.

انتهای پیام/س


[ad_2]