تیم شهرداری نیاز به حمایت دارد/ تنها تیمی هستیم که تقویت نشدیم
تیم شهرداری نیاز به حمایت دارد/ تنها تیمی هستیم که تقویت نشدیم
تیم فوتبال شهرداری تبریز تنها تیم در کل ادوار لیگ دسته یک است که بدون تقویت و یارگیری در نیم فصل به کار خود ادامه می دهد.

حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از دیدار تیمش برابر فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام مطلب فوق، گفت: تیم ما علاوه بر اینکه در نیم فصل تقویت نشد، چند بازیکن اصلی خود را از دست داد و ما با این شرایط به تلاش و مبازه خود در لیگ فرسایشی ادامه می دهیم و وضعیت ما به گونه ای است که باید در کتاب گینس ثبت شود.

وی ادامه داد: تیم ما از فصل اول با ۱۵، ۱۶ بازیکن که ۵۰ درصد آنها بازیکن امید و زیر ۲۳ سال هستند، در بازیها حاضر شده و این موجب شده که ساق های آنها در این لیگ سخت و فرسایشی خسته شود. وقتی بازیکنی مصدوم و یا سه اخطاره می شود واقعا دست ما خالی می شود و در بازی مقابل فجر نیز دو بازیکن اصلی ما به همین علت غایب بودند و جایگزین کردن نفرات دیگر به جای آنها واقعا برا ما مشکل ساز شد.

جعفری عنوان کرد: در نیم فصل قصد داشتیم چند بازیکن باتجربه برای تقویت تیم اضافه کنیم که به خاطر تحمیل هزینه به تیم و نیز بدهی به فدراسیون، موفق به خرید بازیکن جدید نشدیم. با این حال امیدوارم که در ادامه مسابقات و در جهت حفظ سهمیه استان در لیگ یک، به مشکل نخوریم.

وی افزود: مسئولان باشگاه باید باورشان شود که آنها نیز با ما هستند و نباید ما را تنها بگذارند. ما چشم به راه مانده ایم تا مدیران تیم برای انرژی دادن و روحیه دادن، برای چند لحظه در کنار تیم و بچه ها باشند. این در حالی است که در همه تیم ها و شهرها، مسئولان برای تیمشان سنگ تمام می گذارند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز یادآور شد: من امیدوارم در فاصله یک ماه مانده تا پایان فصل که پنج بازی باقی مانده، همه دست به دست هم بدهیم و با حمایت مسئولان و مدیران شهرداری از این تیم آینده دار، با کسب نتایج مطلوب سهمیه استان را در لیگ یک حفظ کنیم.