تیرانداری نزدیک یک پایگاه نظامی در مریلند
تیرانداری نزدیک یک پایگاه نظامی در مریلند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکا از وقوع  تیراندازی نزدیک یک پایگاه نظامی در یکی از شهرهای ایالت مریلند خبر دادند. به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» پلیس مریلند  از تیراندازی فردی مسلح در شهر «فردریک» در غرب ایالت مریلند  و اعزام نیروهای امنیتی به محل حادثه خبر داد.  به گفته پلیس، این […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکا از وقوع  تیراندازی نزدیک یک پایگاه نظامی در یکی از شهرهای ایالت مریلند خبر دادند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» پلیس مریلند  از تیراندازی فردی مسلح در شهر «فردریک» در غرب ایالت مریلند  و اعزام نیروهای امنیتی به محل حادثه خبر داد.  به گفته پلیس، این تیراندازی دو مجروح برجای گذاشت. پلیس از کشته شدن مظنون این حادثه خبر داد ولی به هویت آن و جزئیات بیشتری از این حادثه هیچ اشاره‌ای نکرده است.

 به نوشته روزنامه «نیوریوک تایمز» در پی تیراندازی نزدیک یک پایگاه نظامی «فورت دتریک» در ایالت مریلند دو نفر به شدت مجروح شدند. گفته می‌شود مظنون این حادثه عضو نیروی دریایی آمریکا بوده است پلیس در اطلاعات خود افزوده که مشخص نیست مظنون این حادثه چگونه کشته شده است.

در جریان دو حادثه تیراندازی در شامگاه جمعه و بامداد شنبه در همین ایالت دستکم ۴ نفر کشته شدند.

با وجود تلاش «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای تصویب قوانین جدید برای محدود کردن آزادی حمل سلاح در آمریکا، در حدود دو ماه از روی کار آمدن او، چند مورد تیراندازی مرگبار در این کشور رخ داده است. بر اساس نظرسنجی جدید شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» و موسسه «ایپسوس»، ۵۷ درصد از مردم آمریکا از مدیریت اوضاع فعلی توسط دولت بایدن ناراضی هستند.

انتهای پیام/