تولید  ۴ میلیون تن محصول در حوزه تولیدات گیاهی  آذربایجان شرقی
تولید  ۴ میلیون تن محصول در حوزه تولیدات گیاهی  آذربایجان شرقی

[ad_1] رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از تولید ۴ میلیون تن محصول در حوزه تولیدات گیاهی استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اکبر فتحی امشب در جلسه معارفه معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه تولیدات گیاهی نقش عمده ای در امنیت غذایی دارند، اظهار کرد: […]

[ad_1]


رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از تولید ۴ میلیون تن محصول در حوزه تولیدات گیاهی استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اکبر فتحی امشب در جلسه معارفه معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه تولیدات گیاهی نقش عمده ای در امنیت غذایی دارند، اظهار کرد: در آذربایجان شرقی ۴ میلیون تن محصول در این حوزه تولید می شود.

وی ادامه داد: عملکرد دیم آذربایجان شرقی از متوسط کشوری بیشتر است که این امر حاصل تلاش کشاورزان و همکاران در معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان است که من از آنها قدردانم.

فتحی بیان کرد: استان آذربایجان شرقی در حوزه جهش تولید از استان های پیشرو است که حدود ۳ سال است این طرح در استان به همت بخش دولتی و خصوصی اجرا می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برنامه ریزی و توجه در زمینه های حفظ نباتات، محصولات گلخانه‌ای، الگوی کشت، تعویض تاج و سرشاخه کاری، صادرات تولیدات گیاهی و شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی را از اولویت های معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برشمرد.

فتحی گفت: باید به ترکیب فرمول کودی در استان آذربایجان‌شرقی بیش از پیش توجه شود که این فرمول حاصل از آنالیز خاک باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نیز گفت: حضرت ابوالفضل عباس (ع) یکی از الگوها و اسوه های ما شیعیان است که باید همواره خصوصیات آن حضرت را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی به خصوصیات حضرت ابوالفضل عباس (ع) اشاره کرد و افزود: بصیرت، ایمان قوی و محکم، ایثار از خصوصیات حضرت است که باعث ماندگاری نام ایشان در طول تاریخ شده است.

گفتنی است در این جلسه از زحمات ۳۵ ساله علی رخ افروز، معاون سابق بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی که به افتخار بازنشستگی نائل شد قدردانی شد و اکبر کرامتی به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان معرفی شد.

پایان پیام/


[ad_2]