تولید پویانمایی « امام آمد » در مجتمع کانون تبریز
تولید پویانمایی « امام آمد » در مجتمع کانون تبریز

مدیر کا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از تولید انیمیشن کوتاه « امام آمد » کاری از مشکات حسینی و دانیال پاس‌فر در مجتمع کانون تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر […]

مدیر کا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از تولید انیمیشن کوتاه « امام آمد » کاری از مشکات حسینی و دانیال پاس‌فر در مجتمع کانون تبریز خبر داد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر گفت: انیمیشن کوتاه « امام آمد » کاری از کارگاه انیمیشن مجتمع کانون تبریز همزمان با دهه مبارک فجر رونمایی شد.
وی با بیان اینکه انیمیشن فوق را مشکات حسینی کارگردانی و دانیال پاس‌فر آن را تدوین کرده‌است، افزود: تمامی مراحل تولید این انیمیشن با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع دوران انقلاب صورت‌گرفته در کارگاه انیمیشن کانون تبریز انجام شده است.
یوسف زاده بستر سازی مناسب به جهت آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با دستاورهای انقلاب اسلامی، زمینه سازی به جهت حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم های متنوع فرهنگی، هنری و تشویق کودکان و نوجوانان به الگو پذیری از شهدای انقلاب را از جمله وظایف و ماموریت های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر عنوان کرد.
یوسف زاده خاطر نشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر برنامه‌ها و فعالیت های متنوعی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.
گفتنی است، این برنامه‌ها در قالب کمیته کودک و نوجوان که مسئولیت آن بر عهده کانون است، اجرا می شود.